- Dynamics 365 Customer Service and its components
- Case lifecycle and managing cases
- Knowledge management in Customer Service
- Other customer service apps
- Dynamics 365 Field Service and key terminologies
- Work orders, incidents, and inspections in Field Service
- Scheduling, inventory, and asset management capabilities in Dynamics 365 Field Service
- Dynamics 365 Project Operations and deployment types
- Project services lifecycle and key terminologies
- Sales, Project, Expense, and Resource management capabilities
Este vídeo está disponible únicamente para usuarios de Cloud Champion. Por favor, inicia sesión o regístrate para continuar.
Session Information
Etiquetas
Audiencia
Técnico
Área de interés
Dynamics 365 Customer Service
Dynamics 365 Field Service
Dynamics 365 Sales
Dynamics 365 Marketing
Formato
On-Demand
Idioma
Inglés
Área de soluciones
Business Applications
Confirmar Compañia
Datos de la compañía proporcionados por Clearbit (www.clearbit.com)
¿Tienes problemas? Contáctanos.
Destacado en
MB-910 Microsoft Dynamics 365 Fundamentals (CRM)
Recomendaciones
Soluciones de Cloud y Azure - Eduardo Corrochano: Partner Solution Sales Azure
Aplicación de Negocio - Marta Pons: Partner Solution Sales
Introducción - Juan Chinchilla: Director Business Applications en Microsoft
Programas de SMB para Puesto de Trabajo - Myriam Bau: SMB Modern Workplace & Security Channel Manager
Azure Innovate Partner Led investments: Best Practices and Strategies